Συχνές ερωτήσεις

Υπάρχει φυσικό κατάστημα όπου μπορώ να δω τα προϊόντα σας;

Ναι, μπορείτε να επισκεφθείτε το φυσικό μας κατάστημα στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας, στην οδό Γρηγορίου Λαμπράκη 72,για να δείτε από κοντά τα προϊόντα μας και να κάνετε τις αγορές σας.

Είναι όλα τα προϊόντα άμεσα διαθέσιμα;

Όλα τα προϊόντα που βλέπετε στην ιστοσελίδα μας είναι διαθέσιμα, καθώς ενημερώνεται καθημερινά. Το μόνο που χρειάζεται είναι να ελέγξετε αν υπάρχει απόθεμα στο νούμερο και στο χρώμα που σας ενδιαφέρει!

Ποιες μεθόδους πληρωμής δέχεστε;

Δεχόμαστε πληρωμές με κάρτα οποιασδήποτε τράπεζας, καθώς και αντικαταβολή.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει αποσταλεί ακόμη, επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο στο email μας, μέσω των social media μας ή καλέστε στο για να σας εξυπηρετήσουμε. Λάβετε υπόψη ότι οι παραγγελίες αποστέλλονται την ίδια ή την επόμενη ημέρα καταχώρησης τους (εξαιρούνται οι αργίες και τα σαββατοκύριακα). Ως εκ τούτου , το διαθέσιμο χρονικό διάστημα για ακύρωση είναι περιορισμένο, και σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί υπάρχει χρέωση μεταφορικών από τις εταιρείες courier. Για αυτό είναι πολύ σημαντική η έγκαιρη ενημέρωση μας για τυχόν ακύρωση της παραγγελίας σας!

Πως μπορώ να κάνω μια παραγγελία;

Για να παραγγείλετε από το semertzis.gr , επιλέξτε τα προϊόντα που επιθυμείτε και προσθέστε τα στο καλάθι σας. Μόλις είστε έτοιμοι κάντε κλικ στο “” και ακολουθήστε τις οδηγίες για την εισαγωγή των στοιχείων σας και την επιλογή τρόπου πληρωμής. Εναλλακτικά, μπορείτε να παραγγείλετε μέσω των Social Media μας ή τηλεφωνικά στο .

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Η παράδοση γίνεται σε 1-3 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αποστολής του δέματος σας.

Πως μπορώ να παρακολουθήσω την παραγγελία μου;

Μόλις αποσταλεί η παραγγελία σας, θα λάβετε στο τέλος της ημέρας ένα email με τον αριθμό παρακολούθησης (tracking number) για να ελέγχετε την πορεία της. 

Ποιες είναι οι χρεώσεις για αποστολή και αντικαταβολή;

Μπορεί να γίνει παράδοση σε διαφορετική διεύθυνση από την διεύθυνση χρέωσης;

Ναι! Μπορείτε να παραλάβετε το δέμα σε όποια διεύθυνση σας εξυπηρετεί. Για παράδειγμα , αν η παραγγελία σας είναι για δώρο και θέλετε να αποσταλεί απευθείας στο αγαπημένο σας πρόσωπο, μπορείτε να ορίσετε τα δικάς σας στοιχεία χρέωσης και τα στοιχεία αποστολής να είναι για το άτομο που προορίζεται το δώρο.

Πως θα ξέρω ότι λάβατε την παραγγελία μου;

Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας , θα σας στείλουμε (αυτοματοποιημένο) ένα email επιβεβαίωσης για να σας ενημερώσουμε ότι η παραγγελία σας καταχωρήθηκε με επιτυχία. Αν δεν λάβετε το email επιβεβαίωσης αμέσως , μην ανησυχείτε! Μπορεί να χρειαστούν εώς και 5 λεπτά για να φτάσει στα εισερχόμενα σας. Εάν δεν το δείτε εκεί, μπορείτε να ελέγξετε εξίσου τον φάκελο με τα “Ανεπιθύμητα”. Σπανίως καταχωρείτε και εκεί.

Μπορώ να αλλάξω ένα προϊόν;

Ναι, μπορείτε να κάνετε αλλαγή προϊόντος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του. Αν επιθυμείτε αλλαγή το πρώτο βήμα είναι να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά , με email ή μέσω των social media μας και θα σας ενημερώσουμε για την διαδικασία.

Μπορώ να κάνω αλλαγή ή επιστροφή στα εσώρουχα;

Δυστυχώς, για λόγους υγιεινής, τα εσώρουχα δεν μπορούν να επιστραφούν ή να αλλαχθούν.

Μπορώ να προχωρήσω σε επιστροφή χρημάτων;

Οι επιστροφές χρημάτων γίνονται δεκτές εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.Αν επιθυμείτε αλλαγή το πρώτο βήμα είναι να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά , με email ή μέσω των social media μας και θα σας ενημερώσουμε για την διαδικασία.

Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.